Kā rīkoties, lai uzsāktu E-veselības sistēmas lietošanu? Ārstniecības iestādes un aptiekas E-veselības sistēmu var izmantot divos veidos:
Lai uzsāktu lietot E-veselības sistēmu, Nacionālais veselības dienests aicina ārstniecības iestādes un aptiekas slēgt līgumus par E-veselības sistēmu.
Lai uzsāktu līguma slēgšanas procesu, aicinām:
Līgums tiek slēgts neatkarīgi no tā, kādā veidā E-veselības sistēmai iestāde/aptieka pieslēgsies – izmantojot E-veselības portālu www.eveseliba.gov.lv vai savu informācijas sistēmu!
Neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar NVD speciālistiem, rakstot uz e-pastu eveseliba@eveseliba.gov.lv vai zvanot 67501593.
Kā rīkoties, ja E-veselības sistēmā vēlos strādāt ar līdzšinējo ārstniecības iestādes vai aptiekas informācijas sistēmu? Lai arī turpmāk lietotu esošo ārstniecības iestādes vai aptiekas sistēmu, aicinām noslēgt līgumu par E-veselības sistēmas lietošanu un pēc tam sazināties ar ārstniecības iestādes informācijas sistēmas uzturētāju, lai vienotos par E-veselības sistēmas pielāgošanu ar līdz šim izmantoto informācijas sistēmu. Ārstniecības iestāžu un aptieku informācijas sistēmu izstrādātāju kontaktinformācija.
Kā E-veselības sistēmā izveidot savu lietotāju? Lai pēc līguma noslēgšanas saņemtu piekļuvi E-veselības sistēmai, ārstniecības iestādei vai aptiekai, atbilstoši darbinieku skaitam, ir jāaizpilda un jānosūta rakstisks iesniegums par personām, kurām nepieciešams piešķirt piekļuvi E-veselības sistēmai, iesniegumā norādot sistēmas funkcionalitātes, kuras darbinieks iestādē izmantos. Aizpildītā pieteikuma veidlapa jānosūta uz NVD centrālo vai teritoriālo nodaļu, ar kuru tika slēgts līgums.